Idag har jag överträffat mig själv...

hur nu det gick till... men dagen blev jättelång och jag hann massor.

~ tvättat och vikt in all tvätt. (ararat var en kulle i jämförelse)
~ städat tvättstugan
~ flyttat frysen
~ tagit ner ett väggfast skåp (det vägde bly, lilla S blev rädd när hon såg mig hålla på =))
~ skruvat upp en gardinstång på lilla altanen
~ satt upp voilegardiner på samma stång
~ bytt överdrag på fåtöljerna på samma altan
~ dammsugit samma eländiga altan
~ lunch, diskmaskin, badrum, ommöblering i två linneskåp och matlagning var också med men nu orkar jag inte göra mera fnuttar....

PUH!

=)




Det är inte flickan på bilden som skrivit brevet.... *fniss*

Kommentarer
Postat av: loppran

Mianraring, vad GÅR du på? :)

Jag orkade jobba men inte gympa, och matlagningen fick barnen sköta. Men jag har vattnat den nyflyttade klängrosen, det får man väl poäng för?

2009-04-28 @ 20:20:01
URL: http://www.tompa5.com/loppranblogg
Postat av: Loppran

Fel adress! Här är den nya.

2009-04-28 @ 20:21:41
URL: http://www.myrens.se/loppran
Postat av: Marie

Va du är duktig! Trivs du bra på jobbet? Jag trivs som fisken i vattnet på mitt, som mamma!

2009-04-29 @ 20:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0