Blandband

kommer ni ihåg dem? Blandbanden? Med blandad favoritmusik och inspelningar från radion? Nu gör jag ett sånt fast med bilder.


Jag tänkte börja med min söta sjuåring, som var på fest på fritids och fick späckhuggare i hela fejan!





och sedan då... jooo min fina grej och se så fin och gissa vad det är? Inte fuska nu!



GISSA NU DÅ! =)


Jo det är min nya vaxduk.




Den är inte lika glansig i verkligheten och det är bra fotat och shoppat (om man nu gör det med vaxdukar?)


Och så en bild på Orienten i Hult. Min sovrumsveranda tillika tillflykt.




Å så den sista..





Det var katten i min underklädslåda! =)=)=)


Puss på er


och Marie! Jag hoppas sträckningen och febern går över snart!


och Elin.. det går bra! =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack, tack! Febern är på nedgång och jag ska till kiropraktorn i morgon så hoppet finns!

Vilka fina bilder. Ni verkar bo väldigt vackert.

Stor Kram

2009-05-27 @ 20:48:18
URL: http://www.lyrica77.blogg.se77

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0